Vraag en antwoord

Onderstaand treft u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, u kunt ons altijd een bericht sturen via ons contact formulier.

Waarom betaal ik 5,95 orderkosten?
Wij verzorgen graag dat uw bestelde foto’s onbeschadigd bij u worden bezorgd. Hiervoor verzenden wij deze in een verstevigde enveloppe. Deze past in de meeste brievenbussen. Voor deze 5,95 orderkosten verwerken wij uw opdracht, verpakken wij deze duurzaam, en verzenden wij deze aan u. U kunt de schoolfoto’s van al uw kinderen in een bestelling plaatsen, hierdoor betaald u slechts eenmaal de orderkosten. In geval van een download verzorgen wij dat de door u bestelde digitale bestanden handmatig gecontroleerd worden. Vervolgens zullen wij deze in JPG formaat in hoge resolutie digitaal aan u verzenden.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Uw foto’s worden gedrukt nadat u ze besteld. Meestal ontvangt u de bestelde foto’s binnen twee weken op het aangegeven adres. Mocht u producten besteld hebben waar wij meer tijd voor nodig hebben om deze te maken, zullen we u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. Als u uw bestelling met een speciale reden sneller nodig heeft, kunt u dit vermelden in het opmerking veld. Wij zullen ons best doen om aan uw verzoek te voldoen.

Wij hebben geen “Fotocode” en/of “Leerlingnummer” ontvangen, wat nu?
Indien u geen code heeft ontvangen, of deze kwijt bent, kunt u ons contact formulier invullen. Graag vernemen wij van u om welke school en klas de leerling zit. Indien de school gebruikt maakt van leerling nummers, dan deze ook graag vermelden. Ook de naam en een beschrijving van kleding en/of uiterlijke kenmerken helpt ons om voor u de juiste foto’s te vinden en u van gegevens te voorzien.

Ik zou graag de foto’s op iets anders laten afdrukken, kan dat?
Wij kunnen uw foto op vele producten afdrukken. Staat uw keuze er niet tussen? Wij horen graag via ons contactformulier wat u wilt. Wij zullen u vervolgens over de mogelijkheden informeren.

Ik heb een klacht of ben niet helemaal tevreden?
Wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk te helpen en u de mooiste foto’s en/of producten te leveren. Maar waar mensen werken worden weleens fouten gemaakt. Mocht u ergens niet tevreden over zijn horen wij dit natuurlijk graag persoonlijk van u via e-mail, ons contact formulier of telefonisch. Wij zullen met u naar een geschikte oplossing zoeken. Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent.